Genel

Muğla #KeşfetmeyeDeğer

Merhaba sevgili KalemlİK okurları, Keşfetmeye Değer serimizin mart ayı rotası Muğla oldu. İlk durağımız Akyaka’da kano turu yapmak üzere Azmak Nehri’ne doğru yola çıktık. Aşıklar Yolu’ndaki kısa yürüyüşümüzün ardından nehre vardık. Yol boyunca gördüğümüz eşsiz manzaraya hayran kalmamak elde değildi. Nehre vardığımızda kano yapacağımız tesisin imkanları doğrultusunda kabinlerde kıyafetlerimizi değiştirdik. Sizlere de tavsiyemiz yanınızda yedek kıyafet ve deniz ayakkabısı getirmeniz olur.

muğla

Bir grup kanoya binerken diğer grup ise tekne ile onlara eşlik etmeyi tercih etti. İkişer kişi olarak binilen kano turumuz yaklaşık 2 saat sürdü. Rotamızın sonundaki mola yerinde yüzmek isteyenler soğuk suda yorgunluklarını attılar. Eğlenceli kano turu sonrasında Marmaris’e gitmek üzere yola çıktık. Burada geçirdiğimiz zaman dilimi boyunca sahilde yaptığımız göz alıcı Marmaris yürüyüşümüzün ardından hediyelik eşya almak için kapalı çarşıyı ziyaret ettik. Çeşitli dükkanların bulunduğu bu çarşıdan kendinize küçük hatıralar almayı ihmal etmemenizi öneririz.

Dileyen arkadaşlarımızla birlikte Marmaris sahilde bulunan lunaparkta maceranın ve heyecanın tadını çıkardık. Ardından otobüsümüze binerek Akyaka’da bulunan otelimize doğru yola çıktık. Otelimize vardıktan sonra akşam yemeği için Kadın Azmağı’nın yanında bulunan restoranımıza gittik. Taptaze pişmiş balıklarımızla gecemize renk katan müzisyenlerin eşliğinde gecenin tadını çıkardık. Gecenin sonunda Akyaka sahilde bütün ekibimizle birlikte şarkılar söyleyerek son gecemizi hafızamıza kazıdık.

Otelimiz Merve Han’dan da bahsetmek gerekirse ailecek yapacağınız tatiller veya bizim gibi kalabalık arkadaş grupları için farklı kapasitelerde odalar bulunduruyor. Ferah ve güzel olan odalarımızın balkonları ise doğa manzarasına açılıyor. Ayrıca otelde açık bir havuz da mevcut. Ancak bizler mevsim şartlarından dolayı bu imkândan faydalanamadık. Yine de havanın güneşli olması bizlere bahçenin tadını çıkarma fırsatı sundu. Bahçede oturma alanları, bar ve çocuklar için oyun parkı vardı.

Akyaka’daki son günümüzde konakladığımız otelde kahvaltımızı yaptıktan sonra dönüş yolculuğu için otobüsümüze bindik. Uzun soluklu ve bir o kadar da eğlenceli geçen otobüs yolculuğumuzun ardından Davutpaşa Kampüsü’nde gezimizi sonlandırdık. Her anıyla dopdolu geçen Muğla maceramız yıllar geçse de tüm ekibimizin aklında güzel bir hatıra olarak kalacaktır. Ekibimize bu unutulmaz gezimiz için teşekkür etmeyi borç biliriz.

İlginizi Çekebilir: Bad Bear: Tarzından Ödün Vermeyenlerin Tercihi

Genel
Dünya’daki En Korunaklı Yerler
Bir Sanat Şöleni: Coachella
Medet, İhtiyaçlarınız İçin Yanınızda!